A-lehdet on yrittänyt veistellä itselleen roolia nuorten ajatusmaailman ymmärtäjänä. A-lehdet on perustanut yhtiön sisälle Gen Z Lab -nimisen startupin, joka tuottaa kohderyhmätietoa nuorista ja auttaa yrityksiä ymmärtämään tulevaisuuttaan nuorten ajatusmaailman kautta. Startup tekee A-lehtien toimitusjohtajan Kaisa Ala-Laurilan mukaan muutaman sadan tuhannen euron liikevaihtoa.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön