Suomen kirjakauppaliiton mukaan koronaviruksella on ollut voimakkaita vaikutuksia kirjakauppojen myyntilukuihin, sillä tammi–maaliskuun aikana myynti laski suurimmissa kirjakaupoissa ja kirjakauppaketjuissa kuusi prosenttia. Maaliskuun kahden viimeisen viikon aikana lasku kiihtyi ja myynti laski lähes 30 prosenttia. Kivijalkaliikkeisiin korona on iskenyt kovalla voimalla. Niiden myynti tipahti maaliskuun kahden viimeisen viikon aikana yli 40 prosenttia.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön