Anita Truong-Holm aloitti Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry:n operatiivisena johtajana 19.8.2019.

"Tehtävänkuvaani kuuluu vahvistaa strategiaa ja luoda monipuolista sisältöä jäsenillemme. Minulla on tosi vahva kaupallinen tausta ja sitä tietysti pyritään hyödyntämään. Sponsorointi ja tapahtumamarkkinointi on kasvussa yrityksissä", Truong-Holm sanoo M&M:lle.

Hänellä on 15 vuoden kokemus kaupalliselta alalta muun muassa muodin, matkailun ja kaupallisen kiinteistöjohtamisen alalta ja erityisosaamista myynnin johtamisesta sekä liiketoiminnan kehittämisestä.

Sponsoroinnin ja tapahtumamarkkinoinnin alalla tämän hetken trendi on Truong-Holmin mukaan merkityksellisyys.

"Pitää löytyä selkeä win-win ja että se ei ole puhtaasti suoraan voiton tavoittelua, mittareissa pitää näkyä myös pehmeämmät arvot."

SJTM tarjoaa jäsenyrityksilleen muun muassa seminaareja, tapahtumia ja muita verkostoitumistilaisuuksia.

"Anitan johdolla lähdemme kehittämään yhdistyksen sisältöä vielä monipuolisemmaksi jäsenillemme. Meillä on tulossa syksyllä hienoja tapahtumia, muun muassa sponsorointialan foorumi 26. syyskuuta Musiikkitalossa. Vuoden parhaat sponsorointiprojektit tullaan palkitsemaan vuoden 2020 alussa", kommentoi SJTM :n puheenjohtaja Risto Oksanen.