Anna Holtari on siirtynyt Republicilta kehittämään Aktian brändiä ja asiakaskohtaamisia. Hän aloitti uudessa tehtävässään maanantaina 2. marraskuuta.

Edellisessä työssään kaupallista viestintää ja markkinointia tekevän Republicin kaupallisena johtajana Holtari oli aloittanut viime keväänä sen jälkeen, kun hänen johtamansa Dynamo & Son joutui hakeutumaan konkurssiin.

Holtari kertoo viihtyneensä toimistoissa ja viimeisimmässäkin pestissään erittäin hyvin, mutta pohtineensa välillä myös siirtymistä asiakkaan puolelle. Yhteydenotto pankista osui hyvään saumaan.

”Toimistopuolella tuli edettyä traineesta toimitusjohtajaksi saakka, ja halusin nyt oppia uutta. Aktiassa kiinnosti erityisesti heidän erinomainen varainhoitonsa, josta ei kovin paljon vielä tiedetä. Näin hyvän mahdollisuuden lähteä kehittämään esimerkiksi sitä markkinoinnin näkökulmasta. Myös Aktian todella kunnianhimoinen porukka kiinnosti”, Holtari kertoo M&M:lle.

Holtarin uuteen työhön sisältyvät sekä ostettu mainonta ja pankin oma asiakasviestintä että asiakaskohtaamisten kehittäminen.

”Digitaaliset ja fyysiset kohtaamiset kokevat nyt kovaa murrosta, jota koronavirus on tälläkin alalla vauhdittanut ja muuttanut”, hän sanoo.

Holtaria kiinnostaa uudessa työssä myös mahdollisuus keskittyä yhteen brändiin ja tuoda toimistoissa useiden eri brändien ja alojen parissa vuosien aikana kertynyttä kokemusta ja oppeja pankkiin.

”Aktia on markkinalla ketterä haastajabrändi. Nyt keskitymme erityisesti sen miettimiseen, mitkä ovat uusia tapoja kohdata asiakkaitamme. Kerromme suunnitelmistamme lisää alkuvuodesta”, Holtari sanoo.

Lue lisää: Kaatuneen Dynamon entinen toimitusjohtaja Anna Holtari löysi uuden pestin Republicilta: ”Avoimuus helpotti”

Dynamon entinen toimitusjohtaja Anna Holtari uskaltaa heittäytyä: ”Haluan oppia, kehittyä ja kokeilla”