Markkinointiviestinnän toimisto Vapa Media on nimennyt uudeksi Customer Success Directorikseen Annika Lundströmin. Uudessa tehtävässään Lundström vauhdittaa asiakkaiden kasvua.

Annika Lundström aloitti uudessa tehtävässään kesäkuussa. Hän siirtyi Vapa Medialle Musti Groupilta, jossa hän toimi johtoryhmässä rakentamassa yhtiön menestystarinaa viimeiset kymmenen vuotta. Viimeisimpänä Lundström vastasi koko ketjun kategoriastrategioista, kaikista taktisista kampanjoista, brändien rakennuksesta ja markkinoinnista, datan hallinnasta sekä ketjun digitaalisten asiakaspolkujen kehittämisestä. Lundström kertoo erikoisosaamisekseen kaupallisten strategoiden luomisen, jalkautuksen sekä toteutuksen.

Musti Groupilla Lundströmin tiimi onnistui erityisesti asiakkaiden tarpeiden tunnistamisessa ja luomaan luotettavia malleja asiakastyyppien seuraamiseen.

"Autan asiakkaita menestymään ymmärtämällä heidän liiketoimintaansa. Työhön Musti Groupilla kuului joukkoistamista sekä brändin identiteetin luomista ja positiointia. Lopuksi työ käännetään moderniksi markkinointiviestinnäksi”, Lundström kertoo tiedotteessa.

Lundströmilla on pitkä kokemus asiakkaan roolissa olemisesta. Hän haluaa olla vahvistamassa kulttuuria, jossa asiakas ja asiakkaan ääni on kaiken tekemisen keskiössä.

"Annika tuo Vapalle kaupallista ymmärrystä ja jakaa näkemyksemme jatkuvan tarinankerronnan tärkeydestä. Uskon, että jatkuva tarinankerronta on nyt merkityksellisempää kuin koskaan. Hänen tuloksellinen taustansa ja mittava kokemus brändeistä ja markkinoinnista yhdistettynä kasvuun sekä strategiseen osaamiseen on vaikuttava”, kertoo Vapa Median toimitusjohtaja Noora Wuolanne tiedotteessa.

Tällä hetkellä Vapalla työskentelee noin 45 markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijaa. Vuonna 2019 Vapan liikevaihto kasvoi yli 13 prosenttia reiluun neljään miljoonaan euroon.

Oikaisu 19.8.2020: Lundströmin titteli ei ole asiakkuusjohtaja vaan Customer Success Director, eikä sillä ole suomenkielistä vastinetta.