SKANDAALINIMITYS

14.1.2009 14:10 päivitetty 4.2.2016 09:45

Anu Herranen tarttuu Skandaaliin

Mainostoimisto Skandaali Leo Burnettin uusi toimitusjohtaja Anu Herranen tulee Elisalta.

Mainostoimisto Skandaali Leo Burnettin uusi toimitusjohtaja KTM Anu Herranen on työskennellyt seitsemän viime vuotta Elisan johtotehtävissä.

Herrasella on kokemusta mainostoimiston keskeisistä tuotteista: asiakkuuksien kehittämisestä, digitaalisesta viestinnästä sekä brändin ja markkinoinnin strategisesta suunnittelusta.

– On upeaa päästä luotsaamaan toimistoa, jossa luovuuden ja strategisen osaamisen yhdistäminen on tuottanut asiakkaille selkeää kaupallista menestystä, Herranen perustelee urakäännettään.

Herranen aikoo panostaa myös tulosmittareihin.

– Päätavoitteeni on, että Skandaali tunnettaisiin parhaana asiakkaiden tarpeisiin ja heidän liiketoimintansa kehittämiseen pureutuneena luovana toimistona, Herranen linjaa tiedotteessa.

Skandaali Leo Burnettin pitkäaikainen toimitusjohtaja ja omistaja Matti Oksanen väistyi johdosta myytyään osuutensa yhtiöstä. Hän siirtyy jatkossa muihin johtotehtäviin emoyhtiö Publicis Groupen sisällä.

Skandaali perustettiin vuonna 2001 ja sen myyntikate vuonna 2007 oli 4,2 miljoonaa euroa. Skandaalilaisia on 30.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö