Kampanjat

Sanna Pekkonen 6.4. 12:50 päivitetty 6.4. 13:30

Apetit valitsi Hasanin uudeksi kumppanikseen – "Uskaltaisin väittää, että tämä kampanja erottuu"

Kuvakaappaus

Apetitin ja Hasan & partnersin ensimmäinen yhteinen kampanja on nyt ulkona.

Elintarvikeyhtiö Apetit on aloittanut yhteistyön mainostoimisto Hasan & partnersin kanssa. Apetitin markkinointijohtajan Miika Heleniuksen mukaan kumppanin valinnassa painoi näkemyksellinen digitaalinen osaaminen.

"Hasan kattoi pöytään sekä konseptuaalista tarinankerrontaa että poikkeuksellisen tavan siirtää painopiste verkon puolelle", Helenius kuvailee.

Apetitin ensimmäinen kampanja Hasanin kanssa käynnistyy perjantaina. Kampanjafilmit alkavat kasviksilta näyttävistä hahmoista, jotka paljastuvatkin kasvisten väreillä maalatuiksi ihmisiksi.

Heleniuksen mukaan haussa oli yllätyksellinen kampanja.

"On sama, teemmekö mitään, jos meitä ei heti huomata. Uskaltaisin väittää, että tämä kampanja erottuu", Helenius sanoo.

Heleniuksen mukaan kampanja näkyy niin mobiilissa ja verkossa kuin ulkomainonnassa, elokuvateattereissa ja televisiossa seuraavan kuukauden ajan. Tarkoituksena on lisätä kaikkien Apetitin tuotteiden tunnettuutta.

"Aiemmin meillä oli pakasteilla ja Tuoreksilla omaa mainontaa. Olemme huomanneet, että pakasteiden mainonta vaikuttaa ihmisten mielikuvaan Tuoreksistamme ja toisin päin. Olemme yhdistäneet mainonnan ja haluamme olla yksinkertaisesti kasvisten ykkönen", Helenius kertoo.

Heleniuksen mukaan kevään kampanjaan on satsattu noin kolmas–neljäsosa Apetitin vuoden markkinointibudjetista.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö