Kampanjat

M&M 27.2.2017 14:00

Apu kampanjoi auttajien kunniaksi

Outi Järvinen

Ennen muinoin Apu-lehden ostamalla pystyi tukemaan työttömiä. Nyt lehti jakaa Aputonneja auttajahankkeille.

A-lehtien lehtibrändi Apu käynnisti viime viikolla Apulaiset-kampanjan. Tavoitteena on kannustaa tahoja, jotka avullaan tuottavat iloa ja lisäävät hyvinvointia yhteisöissään.

Ideana on palkita Apulaiset 2017 -kannusteohjelmaan ehdolle asetetuista hankkeista paras joka kuukausi. Yleisö voi ehdottaa hankkeita. Julkkiksista koostuva raati valitsee voittajat, jotka saavat Aputonnin eli tuhannen euron lisäksi esittelyn Apu-lehdessä ja verkkosivuilla.

Apulaiset-raatiin ovat lupautuneet Katri Helena, Mikko Kuustonen ja Sanna Kiiski.

"Me Avussa tiedämme, että Suomi on hyvien ihmisten maa. Uskomme, että ihminen on pohjimmiltaan hyvä ja hänellä on halu auttaa. Mielestämme auttajista pitää tehdä sankareita, ja auttamiseen tulee kannustaa", Avun päätoimittaja, raadin puheenjohtaja Marja Aarnipuro sanoo tiedotteessa.

Avun 85-vuotisjuhlavuoteen ensi vuonna huipentuva kampanja toteutetaan yhteistyössä mainostoimisto Supersonin kanssa.

Apu-lehden juuret ovat työttömien auttamisessa. Lehden ensimmäinen mainoslause vuonna 1933 kuului "osta Apu, anna apu työttömälle".

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö