”Aitous ja avoimuus. Moderni brändi arvostaa monimuotoisuutta sen kaikissa eri muodoissa. Tällainen brändi osallistaa ihmisiä ja jakaa oman kasvutarinansa suurelle yleisölle ja eri kohdeyleisöille, olivat he sitten asiakkaita, mahdollisia työntekijöitä tai esimerkiksi alumneja. Nykybrändin on oltava empaattinen ja tunteita herättävä, mutta myös läpinäkyvä kertomaan virheistään. Sen on välitettävä merkityksensä, kulttuurinsa ja arvonsa olemalla sosiaalinen, vuorovaikutteinen ja intohimoinen. Tämä kaikki pitäisi vielä tehdä rennosti ja kannustavasti sekä rohkeasti kantaa ottaen. Vaikuttava ja moderni brändi on ihmiseltä ihmiselle.”

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan veloituksetta. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön