Pohjoismaiden, Venäjän ja Viron johtaviin liha- ja ruoka-alan yrityksiin kuuluva Atria on valinnut mediatoimistokseen Vizeum in. Atria kilpailutti mediatoimistokumppaninsa alkukesästä 2019 ja päätyi vaihtamaan toimistoa. Atria haki toimistokumppania, joka pystyy vastamaan pirstaloituvien kuluttajatarpeiden ja muuttuvan mediakentän haasteisiin. Kilpailutuksessa oli mukana useita Suomen kärkitoimistoja.

Markkinointijohtaja Sanna Päällysaho kertoo, että Atrialla on edessään brändin kehitystyö.

”Atria on erittäin tunnettu suomalainen ruokabrändi, ja lähdemme nyt kirkastamaan sen positiota. Halusimme mukaan kumppanin, joka voi aidosti viedä meidät aivan uudelle tasolle ja Vizeumin strateginen mediaosaaminen vakuutti meidät. Tahtotilamme on tehdä asioita aidosti uudella tavalla”, Päällysaho kertoo tiedotteessa.

Vizeum hyppää mukaan käytännön tekemiseen elo-syyskuussa 2019.

”Muuttuva maailma vaatii uudenlaista, entistä tiiviimpää yhteistyötä kaikkien bränditalon kumppanien kesken. Uskomme Vizeumin kokeneen ja ammattitaitoisen tiimin tuovan innovatiivista otetta meille ja kaikille kumppaneillemme”, Atria Suomen tuore brändijohtaja Nanna Järvinen kommentoi.

Vizeumin toimitusjohtaja Jarkko Jokinen näkee, että Atria on mielenkiintoisessa markkina-asemassa, kun suomalaisten ruokatottumukset vähitellen muuttuvat.

”Tiedän, että voimme yhdessä Atrian intohimoisten osaajien ja Vizeumin strategisten kykyjen kanssa luoda yhdessä entistä vahvemman Atria-brändin. Olen erityisen iloinen, että kunnianhimoinen ja strateginen suhtautumisemme brändin rakennukseen ja liiketoimintalähtöisyytemme olivat asioita, joissa Atria näki lisäarvoa heille”, Jokinen sanoo tiedotteessa.

Vizeum on osa markkinointiviestinnän Dentsu Aegis Network -konsernia. Atria on aiemmin toiminut konsernin MKTG-yksikön kanssa tapahtumamarkkinoinnin toteutuksissa ja jatkaa myös tätä yhteistyötä.