Sisältömarkkinointi

M&M 17.5.2016 08:04

Atrian sisältömarkkinointi levisi verkkoon

Atria

Atrian Hyvä Ruoka -julkaisujen takana on tamperelainen viestintätoimisto Selander & Co.

Lihayhtiö Atrian asiakaslehti Hyvä Ruoka on laajentanut verkkoon.

Hyvä Ruoka - näköaloja suomalaiseen ruokaan -verkkojulkaisu käsittelee ruoantuotantoa ammattilaisnäkökulmasta. Tärkeässä osassa ovat riippumattomien asiantuntijoiden näkemykset ruoasta, alan tulevaisuudesta ja kuluttajien tarpeista.

Atrian sisältömarkkinointia toteuttaa tamperelainen viestintätoimisto Selander & Co, joka on tehnyt myös kaksi kertaa vuodessa ilmestyvää Hyvä Ruoka -printtilehteä.

"Haluamme edistää keskustelua ruoka-alan ilmiöistä ja viedä näin alan kehitystä eteenpäin. Tarjoamme visioita, ideoita ja käytännöllisiä neuvoja journalistisesti laadukkaalla tavalla", Atrian viestintäpäällikkö Hanne Kortesoja lupaa.

Tavoitteena on lisätä verkkojulkaisun avulla sisältöjen tavoittavuutta ja varsinkin sosiaalisen median jakoja.

Asiakaslehden sisältöjä hyödyntävä verkkojulkaisu täydentyy Atrian mukaan säännöllisesti uusilla sisällöillä, muun muassa kirjoitetuilla jutuilla, videoilla ja infografiikalla. Printtiversiona Hyvä Ruoka -lehti ilmestyy helmikuussa ja elo-syyskuun vaihteessa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö