Kumppanuudet

Ville Perttula 13.3. 13:13

Avidly kauppakeskus Ainoan markkinointitoimistoksi

Avidly vastaa Ainoan brändin ja markkinointikonseptin uudistamisesta kauppakeskuksen rakentumisen kolmannessa vaiheessa.

Espoon Tapiolassa sijaitseva kauppakeskus Ainoa valitsi markkinointikumppanikseen markkinointitoimisto Avidlyn. Valinta tehtiin kilpailutuksen avulla. Brändiuudistuksen lisäksi Avidly vastaa kampanjoiden konseptisuunnittelusta sekä viestinnästä ja pr:stä.

Ainoan mukaan Avidlyn vahvuuksia olivat vahva asiakasymmärrys, kokonaisvaltaisuus sekä luova ratkaisu, joka sopi kauppakeskuksen tarpeisiin parhaiten.

“Etsimme pitkäaikaista kumppania, joka sitoutuisi Ainoan brändin kirkastamiseen sekä kauppakeskuksen taloudelliseen menestykseen. Avidlyn luovassa ratkaisussa Ainoan erityislaatuisuus oli saatu hyvin esille ja konseptin toteutusta oli mietitty monikanavaisesti eri näkökulmista”, kertoo kauppakeskuksen kaupallinen johtaja Marja-Liisa Neuvonen tiedotteessa.

Kauppakeskus Ainoa lanseerattiin 2013, ja se on rakentunut kolmessa vaiheessa. Kauppakeskuksen kolmas ja viimeinen vaihe lanseerataan lokakuussa 2019.