Bränditalo Berner on valinnut mediatoimistokumppanikseen Caratin, joka on osa globaalia markkinointiviestinnän konsernia Dentsu Aegis Networkia.

Berner etsi innovatiivista ja tulosorientoitunutta kumppania, ja valintaan vaikuttivat etenkin Caratin strateginen osaaminen, datalähtöisyys, vahva kokemus monikansallisen ja monibrändisen asiakkuuden hoitamisesta sekä Dentsu Aegis Networkin oma ainutlaatuinen kuluttajatutkimus CCS (Consumer Connection System).

Berner on suomalaisille tuttu kotimaisten ja kansainvälisten tuotemerkkiensä, kuten Nokian Jalkineet, LV, XZ, Herbina ja Kikkoman, kautta. Mahdollisuuksia nähdään myös yhä vahvemmin kansainvälisillä markkinoilla.

”Haimme toimistoa, jonka kanssa pääsemme hyödyntämään myös omaa analytiikkaosaamista. Tutkimukseen pohjautunut kilpailutustyö vahvisti päätöksen”, kertoo Bernerin markkinointijohtaja Satu Laakso tiedotteessa.

Caratin asiakkuusjohtaja Niina Ahokas sanoo, että Dentsulla on valmiudet palvella myös laajalla kansainvälisellä verkostolla.

”Omalla kokemuksellamme voimme tuoda kansainvälistä osaamista ja globaalin verkoston tukeaksemme Bernerin kasvutavoitteita. Olen todella innoissani, että pääsen tekemään arvostetun kotimaisen perheyrityksen kanssa töitä. Bernerillä on upeita, arvostettuja brändejä ja kunnioitan heidän haluaan pitää iso osa tuotekehityksestä ja valmistuksesta Suomessa”, Ahokas sanoo.

Dentsu Aegis Networkiin kuuluvat Suomessa mediatoimistot Carat ja Vizeum, luova toimisto Isobar, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, data- ja analytiikkayksikkö Dentsu Data Services sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.