Markkinointi

Ville Perttula 13.5. 11:58 päivitetty 13.5. 12:00

Blok päästää lemmikit asuntonäyttöihin: "Brändimme on ehkä vähän leikkisämpi"

Blok

Välitysliike Blok on lanseerannut asuntonäyttökonseptin, jonka avulla uuden asunnon etsijät pääsevät tutustumaan asuntoihin yhdessä lemmikkiensä kanssa.

Blokin välittämät kohteet, joiden verkkoilmoituksesta löytyy tassumerkki, toivottavat lemmikit tervetulleiksi yksityisnäyttöihin. Blokin markkinointijohtaja Olli Gunst kertoo M&M:lle, että ensimmäiset lemmikit tutustuivat asuntoihin viikonloppuna.

"Monilla meidän asiakkaillamme on lemmikkieläimiä ja joskus meiltä on kysytty tätä mahdollisuutta spesifisti. Halusimme tuotteistaa lemmikkiystävälliset näytöt."

Kuvakaappaus Blokin verkkosivuilta.

Käytännössä lemmikkiystävälliset näytöt toimivat niin, että asunnon etsijä voi Blokin verkkopalvelun kautta pyytää lemmikkiystävällistä yksityisnäyttöä. Gunst kertoo, että Blok haluaa tehdä tassumerkillä asunnon ostamisesta vaivattomampaa.

"Yleensä lemmikkejä ei voi tuoda avoimiin asuntonäyttöihin, mutta asiasta on aina voitu sopia erikseen. Asunnon omistaja saattaa olla hyvin allerginen eläimille. "

"Haluamme erottua brändinä asuntomarkkinoilla. Brändimme on ehkä vähän leikkisämpi kuin perinteisten toimijoiden."

Blok eroaa perinteisistä kiinteistönvälityksistä siten, että asunnon omistaja esittelee asuntonsa itse, ja Blok hoitaa asunnon valokuvauksen, markkinoinnin ja kauppakirjat. Blok teki viime vuonna noin miljoonan euron liikevaihdon.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Yhteiskunta

23.08.2019 14:59

Kuntaliitto valitsi Milttonin

Suomen Kuntaliitto ry on valinnut Milttonin viestintä- ja markkinointipalvelujensa strategiseksi ja operatiiviseksi kumppaniksi.