PYSTIT

24.4.2008 16:03 päivitetty 4.2.2016 10:21

Bobille pronssia New York Festivalsilla

Bob Helsingin Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitolle suunnittelema Kännissä olet ääliö -kampanja palkittiin pronssilla New York Festivalsin Innovative Advertising ­kilpailun Educational -sarjassa.

Bob Helsingin Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitolle suunnittelema kampanja Kännissä olet ääliö ylsi ainoana suomalaistyönä mitalisijoille New York Festivalsin Innovative Advertising -kilpailussa.

Vahvasti verkkomediaa hyödyntänyt kampanja palkittiin pronssilla Educational -sarjassa.

Bobin suunnittelutiimiin kuuluivat copy Petri Pesonen, AD Samuli Harjunpää, junior copy Turo Mattila, strategiajohtaja Esa-Pekka Nykänen, suunnittelija Matti Djateu sekä projektijohtaja Elina Autio.

Kampanjan suunnitteluun ja toteutukseen osallistuivat myös digitoimisto Valve, viestintätoimisto Taitomylly, kontaktointitoimisto Toinen, äänituotantoyhtiö Miracle Sound sekä valokuvaaja Kimmo Syväri.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö