PYSTIT

24.4.2008 16:03 päivitetty 4.2.2016 10:21

Bobille pronssia New York Festivalsilla

Bob Helsingin Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitolle suunnittelema Kännissä olet ääliö -kampanja palkittiin pronssilla New York Festivalsin Innovative Advertising ­kilpailun Educational -sarjassa.

Bob Helsingin Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitolle suunnittelema kampanja Kännissä olet ääliö ylsi ainoana suomalaistyönä mitalisijoille New York Festivalsin Innovative Advertising -kilpailussa.

Vahvasti verkkomediaa hyödyntänyt kampanja palkittiin pronssilla Educational -sarjassa.

Bobin suunnittelutiimiin kuuluivat copy Petri Pesonen, AD Samuli Harjunpää, junior copy Turo Mattila, strategiajohtaja Esa-Pekka Nykänen, suunnittelija Matti Djateu sekä projektijohtaja Elina Autio.

Kampanjan suunnitteluun ja toteutukseen osallistuivat myös digitoimisto Valve, viestintätoimisto Taitomylly, kontaktointitoimisto Toinen, äänituotantoyhtiö Miracle Sound sekä valokuvaaja Kimmo Syväri.