Kumppanuudet

Ville Perttula 18.1. 11:30 päivitetty 16.4. 11:44

Brändi-ilmettään vahvistava Lindex valitsi mediatoimistokseen Vizeumin

Lindex

Valinnassa painotettiin ymmärrystä Lindexin liiketoiminnasta ja digiosaamista.

Talousvaikeuksista kärsinyt muotiketju Lindex on valinnut mediatoimistokseen Vizeumin.

Valinnassa painotettiin ymmärrystä Lindexin liiketoiminnasta ja digiosaamista. Vizeum on osa maailmanlaajuista markkinointiviestintäorganisaatiota Dentsu Aegis Networkia.

Lindex tiedottaa myös vahvistavansa brändinsä ilmettä kevään aikana.

Stockmann ilmoitti viime viikolla nimittäneensä Lindexin toimitusjohtajaksi Susanne Ehnbågen. Hän siirtyy Lindexin johtoon ruotsalaisen kodinelektroniikan vähittäiskauppayhtiö NetOnNet Groupin toimitusjohtajan paikalta.

Ehnbågen valinnassa painoivat varsinkin vähittäismyynnin ja verkkokaupan osaaminen ja kyky toteuttaa suunnanmuutosta.

Aikaisemmin hyvää tulosta tehneen Lindexin myynti ja kannattavuus heikkenivät viime vuonna, kun mallistot eivät enää käyneet kaupaksi aikaisempaan tahtiin.