Young Lions

Anna Juvonen 23.5.2012 15:00 päivitetty 4.2.2016 10:24

Cannesin nuoret edustusleijonat selvillä

Suomen edustajat Young Lions 2012 -kilpailuun Cannesiin on valittu. Invalidiliiton antamana tehtävänä oli edistää vammaisten nuorten työllistymistä.

Young Lions 2012 -kilpailuun Cannesiin Suomea edustamaan lähtevä nuori veri on valittu.

Kärkimedian Young Lions Finland 2012 -kilpailun Press-sarjan voittivat TBWA:n Christine Göös ja Kingin Erol Tekkanat. Kaksikon työ (kuvassa) valittiin parhaaksi myös työnantajille ja henkilöstöalan ammattilaisille tehdyssä kyselyssä ja se sai parhaan printin Iron Lion -palkinnon.

Cyber-sarjan kärkipaikka meni White Sheep Isobarin Matti Kalloselle ja Tommi Niskaselle. Film-sarjan voittivat freelancerit Mikko Oittinen ja Anssi Määttä. Media-sarjan voiton veivät PHD:n Emilia Tallqvist ja OMD:n Jenni Reitti.

Client-sarjan voitto napsahti Bernerin Hetti Niemelälle ja Annika Ratsulalle.

Press-, Cyber- ja Film -sarjojen töitä tuomaroivat Dynamon toimitusjohtaja Olli Freese, 358:n luova johtaja Ale Lauraeus, SEK & Greyn AD Sami Kelahaara, Activearkin luova johtaja Paavo Järvilehto ja Instrumentariumin markkinointijohtaja Jan Koskinen.

Media- ja Client-sarjoja tuomaroivat Familyn toimitusjohtaja Jere Teutari, McDonald’sin markkinointijohtaja Christoffer Rönnblad, Fiskarsin portfoliojohtaja Annika Mesimäki, Blue1:n brändi- ja markkinointijohtaja Dina Schakir, Toisen markkinointiarkkitehti Sanna Kolamo ja Dagmarin asiakkuusjohtaja Tomi Härmä.

Katso kaikki työt Kärkimedian sivuilta.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö