Yrityskaupat

M&M 10.6.2014 10:52 päivitetty 4.2.2016 10:42

City Digital ostaa osan Klikin liiketoiminnasta

Klikkicom
Jukka Sundquist

Display-mainonnan mediamyyntiin erikoistuneen Klikki Networkin omistaja vaihtuu ensi vuonna.

City Digital ostaa Nordic Morning -konserniin kuuluvan digimarkkinointitoimisto Klikkicomin display-mainonnan mediamyyntiin erikoistuneen Klikki Network -liiketoiminnan. Kauppa toteutuu ensi vuonna.

"Tavoitteenamme on parantaa kuluttajan verkkoselailun kokemusta tarkemmin kohdennetulla mainonnalla ja tarjota mainostajille tehokkaampia keinoja tavoittaa kohderyhmiä", kertoo City Digitalin toimitusjohtaja Ilkka Lavas tiedotteessa.

Tiedotteen mukaan Klikki Network ja City Digital muodostavat yhdessä display-mainonnan verkoston, jonka kautta mainostaja tavoittaa yli kaksi miljoonaa suomalaista viikossa.

"Mediamyynnistä luopuminen on Klikkicomille luontevaa, sillä haluamme keskittyä ydinliiketoimintaamme eli asiakkaiden ostetun mainonnan ja verkkopalveluiden optimoimiseen", sanoo Klikkicomin toimitusjohtaja Jukka Sundquist.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö