Kampanjat

Ville Perttula 12.6. 15:03

Classic-jäätelö auttaa nuoria unelmoimaan Lasten ja nuorten säätiön kanssa – Mun polku -kampanjassa mukana breakdance-tanssija Hatsolo

Mun polku -valmennukseen valitaan kolme nuorta, joita kannustetaan eteenpäin oman juttunsa toteuttamisessa.

Lasten ja nuorten säätiö ja jäätelömerkki Classicin Mun polku -kampanja kannustaa nuoria löytämään oman juttunsa.

Yhteistyökumppanit haluavat yhdessä auttaa nuoria katkaisemaan kierteen, joka jättää monet ilman työ- tai opiskelupaikkaa tai tietoa siitä, mitä elämällään haluaa tehdä.

Kampanjassa on kyse valmennusohjelmasta, joka on tarkoitettu 18–25-vuotiaille nuorille. Mun polku -valmennukseen valitaan kolme nuorta, joita kannustetaan eteenpäin oman juttunsa toteuttamisessa: osallistujat saavat syksyn mittaan uravalmennusta, pääsevät yllättäville yritysvierailuille ja saavat tukea tunnetuilta tsemppareilta. Nuoret voivat hakea ohjelmaan mukaan nyt.

Kampanjassa nuoria tsemppaavat laulaja Jannika B ja breakdance-tanssija Johannes "Hatsolo" Hattunen.

Mun polku -kampanja mukailee Lasten ja nuorten säätiön Dreams-ohjelmaa.

Ohjemassa tunnetut suomalaiset vierailevat yläkouluissa kertomassa 7.–9.-luokkalaisille omien elämäntarinoidensa pohjalta, kuinka jokainen voi löytää omat vahvuutensa ja innostuksen kohteensa.

Lasten ja nuorten säätiön toiminnanjohtaja Olli Alanen kertoo M&M:lle, että tuore kampanja nivoutuu säätiön aikaisempaan tekemiseen hyvin.

"Olemme kannustaneet ja rohkaisseet nuoria tavoittelemaan unelmiaan ja elämään merkityksellistä elämää. Meidän ja Classicin tarinassa on hyvin paljon yhtäläisyyksiä, ja yhteistyö on rakentunut hyvin luontevasti."

Jäätelöyhtiö Fronerin Classic-brändistä vastaava Katja Nevalainen-Blin kertoo, että yhteistyö sopii hyvin Classicin uuden brändin määritelmään. Classic ei ole ollut aiemmin mukana vastaavissa yhteiskunnallisissa kampanjoissa.

"Teimme vuosi sitten design-uudistuksen ja samalla uudistimme brändin konseptin. Kattoteemanamme on 'rohkeus tehdä oma valinta on uusi luksus'. Classic on premium-puikko, ja luksuksen määritelmää on lähdetty hakemaan modernin ajatuksen kautta."

"Ajattelemme niin, että kun ihminen löytää oman juttunsa, se on luksusta."

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö