Tunnustukset

Ville Perttula 7.6.2018 09:36

CX Network nosti suomalaisen Jaakko Männistön alle 30-vuotiaiden lupausten listalle

Jaakko Männistö on Suomen Yrittäjien varapuheenjohtaja ja Feedbacklyn toimitusjohtaja.

Asiakaskokemusalan media halusi tänä vuonna nostaa listalle nuoria innovaattoreita, jotka haluavat rikkoa sääntöjä.

Asiakaskokemusalaan keskittynyt CX Network on nostanut suomalaisen, Turusta kotoisin olevan Jaakko Männistön 30 under 30 -listalleen.

Listalle on nostettu 30 asiakaskokemusalan alle 30-vuotiasta nuorta lupausta.

Männistö on Suomen Yrittäjien varapuheenjohtaja ja Feedbackly-nimisen, asiakaskokemuksen mittaamiseen erikoistuneen startupin toimitusjohtaja. Männistö, 29, kertoo M&M:lle, että hänen päänsä leikkaisi tyhjää, kun hän kuuli päässeensä listalle.

"Suomesta ei ole tullut asiakaskokemusalan kansainvälisiä menestystarinoita. Listalla taso on julmetun kova, koska listalta löytyy esimerkiksi Facebookin edustaja. Jos Suomesta pystytään ponnistamaan tuollaiselle listalle, se on hirveän iso juttu. Ainakin henkilökohtaisena ja ammatillisena tunnustuksena", Männistö kertoo.

Onko tällaisesta tunnustuksesta mitään hyötyä?

"En osaa vielä sanoa. Luulen, että tunnustus validoi omaa ammattitaitoa. Teen töitä oman yritykseni parissa, joten ainakin sen tekemisen uskottavuus paranee. Voi tällä olla kauaskantoisiakin vaikutuksia, sillä voimme hyödyntää tätä Feedbackyln markkinoinnissa."

Listalle pääsijät valitsi satojen ehdokkaiden joukosta kolmihenkinen tuomaristo, joka haki alle kolmekymmentä vuotiaita, nopeasti alalla menestyneitä ammattilaisia, joilla on paljon potentiaalia menestyä alalla.

Listalle on nostettu muun muassa Facebookin markkinointipäällikkö Sophie Cartwright ja vähittäiskauppajätti Tescon asiakaskokemuspäällikkö Jenny Mullins. Koko listan pääset katsomaan täältä.

“Tänä vuonna valinnoissa keskityttiin tuomaan yhteen nuoria innovaattoreita ja henkilöitä, jotka haluavat rikkoa sääntöjä ja muuttaa alaa. Ennen kaikkea fokuksessa olivat tekijät, jotka ovat sitoutuneet urallaan luomaan parempia digitaalisia asiakaskokemuksia”, CX Networking Sarah Lattouf kertoo tiedotteessa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö