Vuoden 2016 liikevaihto oli 800 000 euroa. Noin 60 prosenttia liikevaihdosta tulee sisältömarkkinointia jatkuvana kuukausipalveluna hankkivilta asiakkailta.

Loppuosa liikevaihdosta muodostuu sisältöstrategioiden luomisesta, fasilitoinnista, konsultoinnista, koulutuksesta sekä verkkopalveluiden sisältökonseptien suunnittelusta ja verkkopalveluprojektien vetämisestä.

Alkaneella tilikaudella Differon budjetoitu liikevaihtotavoite on 1,3 miljoonaa euroa. Differo on toimitusjohtaja ja sisältöstrateg Katri Tanni n mukaan kasvattanut viiden vuoden aikana systemaattisesti sisältöstrategien määrää henkilöstössä.

"Emme ole ottaneet yhtään vanhaa mainostoimistotekijää, vaan uusia osaajia. Olemme myös opastaneet asiakkaita sisältömarkkinoinnissa. Nyt alkaa olla sellaiset hetket, että meillä on kone kunnossa, ja myös asiakkaat osaavat sitä ostaa", Tanni kiteyttää.

Differon asiakkaita ovat muun muassa Puustelli Oy, Elematic Oy, WWF, Basware Oyj ja A-Insinöörit-konserni.