Yhteistyöt

M&M 11.6.2015 15:55 päivitetty 4.2.2016 10:57

DNA valitsi Head Officen luotsaamaan sisältömarkkinointiaan

Kumppanuuden myötä perustetaan sisältötiimi, joka yhdessä DNA:n muiden kumppaneiden kanssa vastaa sisältömarkkinoinnin strategisesta suunnittelusta ja johtaa DNA:n sisällöntuotantoa.

Sisältömarkkinointitoimisto Head Office Finland ja DNA ovat sopineet DNA:n yritysliiketoiminnan sisältömarkkinointia koskevasta yhteistyöstä.

Kumppanuuden myötä perustetaan sisältötiimi, joka yhdessä DNA:n muiden kumppaneiden kanssa vastaa sisältömarkkinoinnin strategisesta suunnittelusta ja johtaa DNA:n sisällöntuotantoa. Samalla uudistetaan DNA:n yritysasiakkaille kohdennettua markkinointia.

DNA hakee vahvaa kasvua nimenomaan yritysasiakkuuksissa, DNA:n yritysliiketoiminnan markkinointijohtaja Paula Miettinen sanoo tiedotteessa. Yhteistyön tavoitteena on tiiviimpi vuorovaikutus asiakkaiden kanssa.

"Head Office Finlandiin päädyimme toimiston vakuuttavan osaamisen vuoksi – halusimme kumppanin, joka paitsi toteuttaa, myös haastaa ja sparraa", Miettinen sanoo.

Head Office on kansainvälinen sisältömarkkinointiketju, joka on osa Sanoma-konsernia.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö