Nimitykset

M&M 17.2.2016 14:46 päivitetty 3.3.2016 15:39

Domus nimitti ensimmäisen markkinoinnista ja viestinnästä vastaavan

Helon markkinointipäällikkönä toiminut Sonja Arohonka vastaa jatkossa Domuksen markkinoinnista ja viestinnästä.

Domus Yhtiöt on nimittänyt Sonja Arohongan vastaamaan yrityksen markkinoinnista ja viestinnästä. Hän aloitti tehtävässä 1. helmikuuta.

Arohongan tehtävänä on yhtiön markkinoinnin ja viestinnän johtaminen, strategian kehittäminen sekä markkinoinnin ja viestinnän toimenpiteistä vastaaminen. Tehtävä on yrityksessä uusi.

Aiemmin Arohonka toimi sauna- ja höyrykylpy-yritys Helon markkinointipäällikkönä.

"Domuksella on lähes 70-vuotinen historia Suomessa ikkunoiden, keittiöiden ja kalusteiden saralla, ja hyvä jalansija myös Ruotsin markkinoilla. Suomessa käsityönä valmistettavat tuotteet omaavat perinteensä jo vuodesta 1948 saakka, joten yritys on täynnä mielenkiintoisia tarinoita, jotka ansaitsevat tulla kuulluksi", kertoo Sonja Arohonka tiedotteessa.

Brändit

23.02.2018 13:39

Nokia nousee tuhkasta: Brändiarvo kasvoi 71 prosenttia

Tuore raportti julistaa Nokian maailman nopeiten kasvavaksi brändiksi teleliikenteen infrastruktuuriin erikoistuneissa yrityksissä. Elisa ja DNA ylsivät 300 arvokkaimman teleoperaattoribrändin joukkoon.

Kommentti

23.02.2018 09:52

Toimisto, mitä oikein teet?

Jos potentiaaliset asiakkaat eivät tiedä, mitä ne markkinointi-, viestintä-, media- tai digitoimistolta voivat ostaa, heistä ei koskaan tule asiakkaita.