Uudistukset

Laura Kukkonen 12.6. 08:18

Duunitori uudisti ilmeensä – some ja sisällöt tuovat kasvua

Colourbox

Duunitori ja SEK panivat rekrysivuston ilmeen ja brändistrategian uusiksi.

Suomalainen rekrytointisivusto Duunitori on uudistanut brändinsä yhteistyössä SEKin kanssa. Projektissa uutta tuulta saivat ilme, missio ja koko brändistrategia.

Duunitorin toimitusjohtaja Thomas Grönholmin mukaan uudistuksen taustalla on yrityksen halu rakentaa Duunitorin tunnettuutta ja asemoitua "rohkeaksi ravistelijaksi". Uuden ilmeen on määrä erottua muista ja jäädä ihmisten mieleen.

Uudistuksessa missioksi kirkastui ravistelun lisäksi se, että Duunitori toteuttaa ihmisten ja yritysten unelmia.

Rekrytointisivusto Duunitori teki brändiuudistuksen yhdessä SEKin kanssa. | Kuva: Duunitori

Duunitorin mukaan koko yrityksen henkilökunta sai vaikuttaa brändistrategiaan, joka syntyi workshop-työskentelyn tuloksena SEKin kanssa.

Vuonna 2009 perustetun Duunitorin liikevaihto on ollut reippaassa kasvussa pari viime vuotta. Vuonna 2017 liikevaihto ylitti kaksi miljoonaa euroa ja tilikauden tulos nousi 189 000 euroon. Rekrytointipalvelussa on hyödynnetty erityisesti sosiaalista mediaa ja sisältömarkkinointia. Vanhat työpaikkailmoittelun tavat on haastettu.

"Kasvumme on pohjautunut sosiaalisen median, uudenaikaisten mainosteknologioiden sekä sisältömarkkinoinnin hyödyntämiseen", Grönholm kertoo tiedotteessa.

Samalla kun Duunitori virkistää omaa bränditekemistään, se muistuttaa myös potentiaalisia asiakkaitaan työnantajamielikuvan ja brändin tärkeydestä rekrytoinnissa. Grönholmin mukaan työnantajamielikuvaan ja sen markkinointiin panostaminen korostuu sitä mukaa, kun pula parhaista osaajista kovenee.