Palkinnot

M&M 14.8.2017 09:43

Eläinlääkäriketju Evidensia sai bränditunnustuksen – "Olemme panostaneet omiin kanaviimme ja niiden sisältöihin"

Evidensia /Creative commons

Evidensia valittiin vuoden eläinlääkäriasemabrändiksi Animals Edition -eläinkategoriassa 800:n kilpailevan tuotemerkin joukosta.

Eläinlääkäriketju Evidensia on saanut World Branding Awards -tunnustuksen. Evidensia valittiin vuoden eläinlääkäriasemabrändiksi Animals Edition -eläinkategoriassa 800:n kilpailevan tuotemerkin joukosta.

"Olemme todella ylpeitä saadessamme tunnustusta työstämme kaikissa Evidensia-maissa ja erittäin iloisia Brand of the Year -palkinnosta", Evidensia Eläinlääkäripalvelut Oy:n markkinointi- ja viestintäjohtaja Kaisa Barkman kertoo tiedotteessa.

Barkman uskkoo, että ketjun panostaminen sisältöihin on tuottanut hyvää tulosta.

"Yksi avaintekijä menestykseemme on varmasti se, että olemme panostaneet omiin kanaviimme ja niiden sisältöihin. Näissä jaamme eläinten terveyteen ja hyvinvointiin liittyvää osaamistamme ja annamme lemmikkieläinten omistajille arvokkaita neuvoja päivittäin."

Evidensia Eläinlääkäripalvelut on osa eurooppalaista IVC-konsernia.