Lemmikkieläintarvikkeiden erikoisliikeketju Musti ja Mirri aloitti vuoden alussa yhteistyön Mainostoimisto Ilmeen kanssa. Mustilla ja Mirrillä on yli sata myymälää ja verkkokauppa.

Digitaalisuuden myötä lemmikkieläintarvikkeiden markkinoinnissa on auennut monia mahdollisuuksia. Kansainväliset brändit ovat panostaneet mediassa etenkin kissojen ja koirien ruokamainontaan, mutta digimarkkinointi tarjoaa kasvumahdollisuuksia kaikille tuoteryhmille.

"Mustilla ja Mirrillä on laaja yleisö sosiaalisessa mediassa. He ovat myös tottuneet tarttumaan uusiin mahdollisuuksiin ja hyödyntävät jo nyt monipuolisesti digitaalisia ratkaisuja kanta-asiakasmarkkinoinnissaan. Me haluamme olla tässä apuna ja tehostaa markkinointiviestintää monipuolisen keinovalikoimamme avlla," kertoo Ilmeen toimitusjohtaja Mikko Eskelinen yhteistyöstä.

Eskelisen mukaan Ilmeen liikevaihto nousi viime vuonna 2 miljoonasta 2,5 miljoonaan euroon myyntikatteen ollessa hieman alle 2 miljoonaa. Kasvua oli 30 prosenttia edellisvuoteen verrattuna.