Elisa n juhannuksena toteuttama Snapchat-kampanja keräsi yli miljoona katselukertaa. Elisalle suunniteltua Snapchat-linssiä käytettiin yhden päivänä aikana yli 52 000 kertaa.

Linssin avulla Snapchatin käyttäjät pystyivät asettamaan juhannusseppeleen omaan päähänsä. Linssi toi Elisan mainoshahmot, hintasaarnaajat, ensi kertaa Snapchatiin. Kampanjan suunnitteli ja toteutti sometoimisto Kurio yhteistyössä Snapchatin kanssa.

”Luvut ovat todella hyvät, yli keskiarvojen ja odotusten. Lisäksi linssin parissa vietettiin aikaa 17 sekuntia, joka sekin on yli kansainvälisen keskiarvon”, Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas kertoo tiedotteessa.

"Halusimme, että käyttäjät todella leikkivät brändimme kanssa, emmekä ole 'vain toivottamassa hyvää juhannusta'. Mielestämme tässä onnistuttiin” kertoo Elisan markkinointipäällikkö Pekka Kyllönen.