Euroviisut

Irmeli Salo 4.6.2014 12:59 päivitetty 4.2.2016 10:42

Euroviisujen finaali teki uuden katsojaennätyksen

Euroviisujen finaalia seurasi 37 maassa 195 miljoonaa katsojaa.

Vasta tällä viikolla  Eurovision Broadcasting Union (EBU) sai Euroviisujen finaalin katsojaluvut kaikista kisoihin osallistuneista 37 maasta ja niistä maista, joissa lähetyksen seuraaminen oli mahdollista.

Kööpenhaminassa pidettyä finaalia seurasi näin yhteensä 195 miljoonaa katsojaa.

Katsojamäärä oli 25 miljoonaa silmäparia enemmän kuin vuosi aiemmin Ruotsissa järjestetyssä finaalissa, joka keräsi 170 miljoonaa katsojaa.

Suomessa finaalia seurasi enimmillään 1,3 miljoonaa katsojaa.

Brändit

23.02.2018 13:39

Nokia nousee tuhkasta: Brändiarvo kasvoi 71 prosenttia

Tuore raportti julistaa Nokian maailman nopeiten kasvavaksi brändiksi teleliikenteen infrastruktuuriin erikoistuneissa yrityksissä. Elisa ja DNA ylsivät 300 arvokkaimman teleoperaattoribrändin joukkoon.

Kommentti

23.02.2018 09:52

Toimisto, mitä oikein teet?

Jos potentiaaliset asiakkaat eivät tiedä, mitä ne markkinointi-, viestintä-, media- tai digitoimistolta voivat ostaa, heistä ei koskaan tule asiakkaita.