Fazer in suklaavohvelibrändi Kismet in tunnettu slogan kuuluu Niin hyvää, ettei sanotuksi saa.

Elintarvikeyhtiö onkin ottanut lausahduksen hyötykäyttöön Kismet-kampanjoinnissaan. Jos sanaa ei saa suustaan, voi tärkeitä asioita kertoa vohvelilla.

Kismet-patukan kääreellä voi joulukaudella 2016 lausua kiitoksen. Aiemmin kesällä Fazer lanseerasi Sano se Kismetillä -pakkaussarjan, johon kuuluvat Omalle Murulle, Ilopillerille, Parhaalle Kaverille, Ihanuudelle, Hyvälle Tyypille ja Tykkään Susta -kääreet. Jo aiemmin Kismetin on voinut ojentaa Rakkaalle ja Parhaalle.

Maanantaina käynnistynyt Kismet-kampanja näkyy Fazerin Facebook issa, Instagram issa ja MTV3-kanavalla. Kampanjassa Fazer kannustaa ihmisiä kertomaan tarinoita hetkistä, jolloin tuntemattomaksi jäänyt auttaja on pelastanut tilanteen.

"Kokoamme parhaat tarinat sosiaalisen median kanaviimme ja toivomme että niiden avulla tuntemattomaksi jäänyt auttaja tunnistaa itsensä ja saa ansaitsemansa kiitoksen", senior brand manager Annukka Storm Fazerilta kertoo tiedotteessa.

Fazerin suosituinta suklaapatukkaa Kismetiä on valmistettu vuodesta 1974. Niin hyvää, ettei sanotuksi saa -tunnuslause on lanseerattu 1980-luvulla.