palkinnot

M&M 15.9.2015 14:12 päivitetty 4.2.2016 11:01

Finlayson on Vuoden Brändirakentaja

Finlayson

Mainostajien Liitto on palkinnut Finlaysonin vuoden esimerkillisimpänä markkinointiviestijänä.

Mainostajien Liitto on antanut Vuoden Brändinrakentaja -tunnustuksen tänä vuonna kodintekstiileitä valmistavalle Finlaysonille. Tunnustus jaetaan vuosittain markkinointiviestinnässään esimerkilliselle jäsenyritykselle.

Liitto perustelee valintaansa sillä, että Finlayson on rakentanut brändiään suunnitelmallisesti ja johdonmukaisesti. Finlaysonin brändistrategia ei ole jäänyt vain yrityksen ilmeen tai tunnuslauseen tasolle, vaan liiketoimintastrategiaa on toteutettu luovalla tavalla yrityksen jokapäiväisessä arjessa.

"Finlayson on panostanut kuluttajatutkimuksiin, uudistanut mallistoaan vauhdilla, tuonut markkinoille digitaaliset kodintekstiilit ja tehnyt huomiota herättävää mainontaa. Vauhti ja energia on ollut ihailtavaa ja menestyksen soisi kannustavan muitakin suomalaisia yrityksiä tässä haastavassa taloudellisessa tilanteessa", toteaa Mainostajien Liiton toimitusjohtaja Ritva Hanski-Pitkäkoski tiedotteessa.

Aiemmin tunnustuksen ovat saaneet muun muassa DNA, Raision Elovena, Fiskars, Sinituote ja Sinebrychoffin olutmerkki Karhu.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö