Elokuvamainokset

M&M 6.11.2014 10:09 päivitetty 4.2.2016 10:47

Finnkinon vuoden vaikuttavin elokuvamainos sai jatko-osan

Porvoolainen pikkupoika seikkailee jälleen valkokankaalla.

Elokuvamainontaa myyvän ja kehittävän Finnkino Median järjestämän elokuvamainoskilpailun kesällä voittanut mainoselokuva, Porvoon kaupunkimarkkinoinnin Unelmat on tehty asuttaviksi -filmi, on saanut jatko-osan.

Uusi video liikkuu samoissa teemoissa, mutta ottaa askeleen lähemmäs arkea ja jokapäiväistä elämää Porvoossa. Filmin aiheet saatiin kyselystä, jossa kaupunkilaiset kertoivat, mitä haluaisivat Porvoosta näyttää mahdollisille muuttajille.

Unelmat on tehty asuttaviksi / 2014 from Porvoo - Borgå on Vimeo.

Videon ovat tehneet Sherpa ja kuvaaja Marko Rantanen porvoolaisten avustamana. Edellisen filmin tavoin musiikki on Mikael Kivelän ja ilmakuvat Kari Ylitalon käsialaa.

"Toteutimme filmin jälleen tutulla luottoporukalla ja iso kiitos kuuluu myös aktiivisille kaupunkilaisille, jotka esiintyivät ja toimivat avustajina filmissä. Porvoosta on helppo löytää kiinnostavia vetovoimatekijöitä, jotka ovat vahva osa kaupunki-identiteettiä", Sherpan toimitusjohtaja Pauli Waroma sanoo tiedotteessa.

Mainoksen ensi-ilta oli Finnkinon elokuvateattereissa viime viikonloppuna. Se pyörii elokuvateattereissa 9. marraskuuta asti ja sen jälkeen lyhyempänä versiona Hero-kanavalla.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö