Kumppanuudet

Ville Perttula 7.8. 12:26

Folk remontoi Suomalaisen kirjakaupan brändin – tavoitteena kasvattaa kirjakaupan kävijävirtoja

Toni Repo

Markkinointikumppani valikoitui kilpailutuksen kautta.

Suomalainen kirjakauppa uudistaa brändinsä mainostoimisto Folkin kanssa. Kirjakauppaketjun uusi mainostoimistokumppani valikoitui kilpailutuksen kautta.

Folk remontin kohteena ovat Suomalaisen kirjakaupan brändistrategia ja brändi. Folk suunnittelee kirjakauppaketjulle myös uuden mainonnan konseptin ja visuaalisen ilmeen.

”Olemme nyt tekemässä pitkäjänteistä ja -vaikutteista työtä Suomalaisen brändin kirkastamiseksi Folkin kanssa – uudistus ei siis jää pelkäksi irtonaiseksi kampanjaksi. Kilpailutuksessa Folk erottui selkeästi edukseen strategisella osaamisella sekä laajalla vähittäiskaupan tuntemuksella”, kommentoi Suomalaisen Kirjakaupan kaupallinen johtaja Reetta-Liisa Pikkola tiedotteessa.

”Tavoitteenamme on kasvattaa Suomalaisen kävijävirtoja sekä löytää myös uusia asiakasryhmiä. Uudistus tulee näkymään kaikissa medioissa ja Suomalaisen omissa kanavissa sekä myymälöissä”, Folkin luova toimitusjohtaja Tommi Laiho toteaa.