Lidlin Korttikampanja sai pronssipalkinnon New York Festivals Advertising Awardsissa. Folk Finland in suunnittelema kampanja oli ainut suomalainen kilpailussa menestynyt työ.

Kansainvälisellä "Loyalty Card Hijack" -nimellä kilpaillut Korttikampanjan idea oli, että millä tahansa maailmassa koskaan painetulla kortilla sai kampanjan aikana kaikista yli 25 euron ostoksista 10 prosentin alennuksen. Kampanja palkittiin Small Budget/Big Idea -alakategoriassa. Kampanja toteuttiin yli vuosi sitten.

"Tavoitteemme on tehdä kansainvälisen tason huippumarkkinointia, ja siksi olemme erittäin ylpeitä tästä tunnustuksesta jo saatujen kotimaisten palkintojen lisäksi", Lidl Suomen mainospäällikkö Christian Saukkola kertoo tiedotteessa.

Folk Finlandin asiakkuusjohtaja Pia Dahlman on tyytyväinen kampanjan hyviin tuloksiin. "Yksinkertaisen aggressiivinen idea kotiutti panostukset moninkertaisina", Dahlman kommentoi.