Fonecta voitti pääpalkinnon LinkedInin kumppanien kansainvälisessä kilpailussa viime viikon keskiviikkona Lontoossa. LinkedIn palkitsi Fonectan parhaana partnerinaan vuosittaisessa Marketing Partner Awards -kilpailussa.

”Saimme erityistä kiitosta siitä, että olemme LinkedIn-markkinoinnissa tinkimättömiä ja rehellisiä ja vaadimme hyviä tuloksia”, palkinnon vastaanottanut Fonectan LinkedIn Partner Manager Salla Vainionpää sanoo tiedotteessa.

Kilpailuun osallistui tänä vuonna 17 partneria, jotka toimivat yhteensä yli 70 maassa Pohjois-Amerikkaa lukuun ottamatta.

”Pääpalkinnon nappaaminen tuntuu upealta! Yhteistyötä LinkedInin kanssa on rakennettu jo neljän vuoden ajan, kun olemme saaneet edustaa LinkedIniä ainoana Marketing Solutions -partnerina Suomessa”, Vainionpää kertoo.

LinkedInin mukaan Fonecta ansaitsi palkintonsa, koska se inspiroi muita omalla työllään ja haastaa myös jatkuvasti LinkedIniä kehittymään.

”Mainostajien ja käyttäjien määrä kanavassa kasvaa jatkuvasti, joten yritysten on entistä tärkeämpää tuottaa eri kohderyhmille juuri niitä kiinnostavaa ja vuorovaikutteista sisältöä. On kiinnostavaa kuulla, minkälaisia uusia mahdollisuuksia esimerkiksi myöhemmin julkaistava Conversation Ads tähän tarjoaa ja mitä muuta uutta LinkedInissä on luvassa”, Vainionpää sanoo.

Fonecta on palkittu LinkedIn-kumppanikilpailussa myös aiempina vuosina. Viime vuonna se sai muun muassa Most Valuable Player -palkinnon tunnustuksena aktiivisuudestaan ja mediasuhteiden kehittämisestä. Vuonna 2018 Fonecta sai kilpailun toiseksi arvostetuimman Partner Champion Runner Up -palkinnon ja suurimmasta yksittäisestä asiakkuudesta myönnettävän Largest Deal -palkinnon.

Fonecta on toiminut Suomen ainoana LinkedIn Marketing Solutionsin virallisena maakumppanina vuodesta 2016. Sen puitteissa Fonecta muun muassa järjestää media- ja mainostoimistoille parhaillaan käynnissä olevan Suomen LinkedIn Agency Champions -koulutussarjan ja kilpailun, jonka tarkoituksena on syventää toimistojen LinkedIn-osaamista.

Suomessa yhteisöpalvelu LinkedInillä on 1,3 miljoonaa käyttäjää ja koko maailmassa 675 miljoonaa käyttäjää.