Kilpailut

Maarit Alkula 29.3. 09:32

Fonectalle kaksi palkintoa LinkedInin kumppanien kilpailussa – suomenkielisen mainonnan jatkumisen eteen tehty työ nousi esiin

Colourbox

LinkedIn valitsi Fonectan EMEA-alueen arvostetuimmaksi kumppanikseen.

Suomen ainoa LinkedIn Marketing Solutions -kumppani Fonecta on voittanut LinkedInin kumppanien kansainvälisessä kilpailussa Lontoossa kaksi palkintoa. Fonecta osallistui LinkedInin vuosittaiseen Partner Awards -kilpailuun kolmatta kertaa. Kilpailussa LinkedInin kumppanit ympäri maailmaa kilpailivat kolmessatoista eri kategoriassa. Fonectalle myönnettiin parhaan tiimin Most Valuable Player (MVP) -palkinto ja Fonectan LinkedIn Partner Manager Salla Vainionpäälle henkilökohtainen Collaboration-palkinto.

Fonectan LinkedIn-tiimi sai Most Valuable Player -palkinnon tunnustuksena aktiivisuudestaan, mediasuhteiden kehittämisestä ja asioiden esiin nostamisesta tavalla, joka on yllättänyt LinkedInin. Perusteissa tuotiin erityisesti esiin se, että Fonectan tiimi edellyttää ja jopa vaatii aina erinomaisuutta kumppaniltaan LinkedIniltä.

Salla Vainionpään Collaboration-palkinnon perusteissa korostettiin hän tapaansa toimia haasteen edessä ja kommunikoida siitä. Erityisesti esiin nousi LinkedInin suomenkielisen tuen jatkumisen eteen tehty työ.

”Saimme erityistä kiitosta aktiivisuudestamme suomalaisella mediakentällä ja siitä, ettemme pelkää ottaa asioita esille ja haastaa LinkedIniä. Aivan erityisesti huomioitiin tapa, jolla saimme viime syksynä neuvoteltua poikkeusluvan suomenkielisen mainonnan jatkolle”, Vainionpää sanoo tiedotteessa.

Kilpailuun osallistui tänä vuonna 17 partneria, jotka toimivat yli 70 maassa Pohjois-Amerikkaa lukuun ottamatta. Fonecta voitti ainoana kaksi palkintoa jo toista kertaa.

Viime vuonna Fonecta palkittiin kumppanikilpailun toiseksi arvostetuimmalla Partner Champion Runner Up -palkinnolla sekä Largest Deal -palkinnolla, joka myönnetään suurimmasta yksittäisestä asiakkuudesta. Vuonna 2017 Fonecta sai parhaan mainostuotantotiimin palkinnon.

Fonecta on toiminut Suomen ainoana LinkedIn Marketing Solutionsin virallisena maakumppanina vuodesta 2016. Suomessa yhteisöpalvelu LinkedInillä on 1,2 miljoonaa käyttäjää ja koko maailmassa 620 miljoonaa käyttäjää. Suomessa käyttäjämäärät ovat kasvaneet tasaisesti. Vielä vuonna 2016 käyttäjiä oli selvästi alle miljoona.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö