Kilpailut

Laura Kukkonen 11.12.2018 11:15

Grand Onen toinen päätuomari Ulla Holma: "Toivon kokonaisuuksia, joissa on kyseenalaistettu alan nykyisiä toimintamalleja"

Mikko Hakkarainen vastaa Grand Onen markkinointiviestintätöiden päätuomaroinnista. Ulla Holma taas luotsaa palvelumuotoiluun ja -kehitykseen liittyvien töiden tuomarointia.

Digitaalisen markkinointiviestinnän kilpailu Grand One käynnistyi jälleen. Päätuomareita on tänä vuonna kaksi: Ulla Holma ja Mikko Hakkarainen.

Tiistaina 11. joulukuuta starttaava Grand One -kisa keskittyy tällä kertaa erityisesti tuomaritoiminnan kehittämiseen.

Ensinnäkin kisassa on nyt mukana kaksi päätuomaria. Shape Helsingin Ulla Holma päätuomaroi palvelumuotoilua ja -kehitystä. Miltton Creativen perustaja ja luova johtaja Mikko Hakkarainen taas on vastuussa markkinointiviestintätöiden tuomaroinnista.

Holma haluaa nähdä kisatöiden joukossa sellaista tekemistä, joka vie koko palvelumuotoilualaa uudelle tasolle niin, että se luo todellista hyötyä liiketoimintaan.

"Toivon, että kilpailun palvelupuolelle tulisi kokonaisuuksia, joissa on kyseenalaistettu tuomaroitavan alan nykyisiä toimintamalleja ennakkoluulottomasti, oivaltavasti ja asiakaskeskeisesti", Holma sanoo.

Hakkarainen taas haluaa nähdä ammattikateutta ja -ylpeyttä herättäviä töitä.

"Haluan ajatella 'oisinpa tehny ite' mahdollisimman monen äärellä", Hakkarainen toteaa.

Tuomaroinnin kehittämiseen liittyen Grand One on aloittanut myös yhteistyön konsulttiyhtiö Meltwaterin kanssa. Meltwater validoi kisatöiden esittelysivuilla ilmoitettuja tuloksia lähinnä Tuloksellisin kampanja -kategoriassa. Validoinnin on tarkoitus helpottaa tuomariston työskentelyä.

Grand Oneen voi ilmoittaa töitä tammikuun 17. päivään saakka. Voittajat palkitaan gaalassa 28. maaliskuuta 2019.

Kilpailussa on tänä vuonna mukana 19 kategoriaa, jotka ovat tuttuja aiemmilta vuosilta.

Grand Onen ilmeestä vastaa tänä vuonna Kuudes. Tuotantokumppanina toimii Inuits.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö