Nimitykset

M&M 7.12.2016 12:28

GroupM vahvistaa kuluttajasitoutumisen valmiuksiaan

Aiemmin muun muassa OMD Finlandissa ja Nokiassa työskennellyt Christoffer Hultin ryhtyy luotsaamaan kuluttajasitoutumista.

Christoffer Hultin | Kuva: Handout

Mediakonserni GroupM on nimittänyt Christoffer Hultinin Nordic Consumer Engagement Directoriksi alkaen 1. joulukuuta 2016.

Hultin tulee työskentelemään GroupM Finlandin Helsingin toimistolla. Aiemmin hän toimi perustajaosakkaana ja toimitusjohtajana CEO Helsingissä. Lisäksi hän on työskennellyt toimitusjohtajana OMD Finlandissa, suunnittelujohtajana ja osakkaana Toinen Helsingissä ja lukuisissa eri kansainvälisissä rooleissa Nokiassa.

Hultinin mukaan GroupM aikoo vahvistaa valmiuksiaan datapohjaisen asiakaskokemuksen kartoittamisen, analytiikan ja kuluttajasitoutumisen parissa. Hultin itse tulee keskittymään erilaisten osaamisalueiden kehittämiseen Suomessa ja laajempien pohjoismaisten hankkeiden johtamiseen yhdessä GroupM:n johtoryhmän kanssa.

"Olen erittäin innostunut GroupM:n tuomista mahdollisuuksista", Hultin kertoo tiedotteessa.

Maxus, MEC, Mediacom, Mindshare ja Xaxis muodostavat GroupM Finlandin. Yhtiön vuoden 2015 liikevaihto oli 93,4 miljoonaa euroa. Liiketoiminnan tulos taas oli 566 000 euroa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö