Halti Oy ja kasvumarkkinointitoimisto Genero ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jolla haetaan merkittävää vahvistusta Haltin globaalin tunnettuuden lisäämiseen ja digitaalisen vuorovaikutuksen kasvattamiseen.

Haltin toimitusjohtaja Sami Kiiski kertoo yrityksen keskittyvän Suomen ohella Saksaan, Pohjois-Eurooppaan ja Pohjois-Amerikkaan.

Genero valikoitui Haltin yhteistyökumppaniksi digitaalisen kasvumarkkinoinnin palkittuna osaajana.”Olemme erittäin iloisia siitä, että löysimme kasvumme tueksi osaavan suomalaisen kumppanin, jolla on kokemusta myös ulkomailta. Nyt saamme tekemisemme tueksi osaavan tiimin, jolla on innostunut ja yrittäjämäinen ote”,Kiiskisanoo tiedotteessa.

Kiiski uskoo, että kansainvälisen menestymisen avaimet löytyvät investoimalla digitaaliseen markkinointiin ja ostopolun kehittämiseen verkossa.

Tuloshakuiseen digitaaliseen markkinointiin keskittynyt Genero auttaa Haltia kasvattamaan bränditunnettuuttaan ja markkinaosuuttaan hyödyntämällä dataa, sosiaalisen median kanavia ja kasvuhakkeroinniksikin kutsuttuja digitaalisen markkinoinnin metodeja.

”Mietimme koko ajan, miten voimme saada kasvua aikaan. Testaamme, optimoimme, luomme uutta ja teemme sitä, mikä toimii. Valitettavan usein luodaan kampanja suoraan esimerkiksi televisioon ja vasta jälkikäteen analysoidaan tulokset. Minun näkemykseni on, että ensin pitää testata konseptia digipuolella ja vasta sen jälkeen siirtää tv-mainontaan, jos se toimii”, Generon operatiivinen johtaja Sebastian Östman sanoo.

Hän kertoo, että Haltille haetaan isoa kasvua Suomen ulkopuolelta ja pääkanavina käytetään Facebookia, Instagramia ja Googlea.

”Olemme tyytyväisiä, että pääsemme tekemään Haltin kanssa strategista yhteistyötä, jossa markkinointi nähdään liiketoimintaa kasvattavana investointina ja strategisena asiana. Haltilla on hyvä mallisto ja laadukkaat tuotteet. Pääsemme luomaan niiden pohjalta inspiroivan ostoskokemuspolun, joka istuu luontevalla tavalla urheilua ja ulkoilua harrastavien asiakkaiden tarpeisiin”, Östman sanoo.

Inspiroiva ostoskokemuspolku tarkoittaa hänen mukaansa sitä, että kaikkiin kanaviin mietitään sisältö sen mukaan, mikä ihmisiä oikeasti kiinnostaa ja mitä he haluavat nähdä.

Syksyllä 10 vuotta täyttävä Genero on mitattavaan digitaaliseen markkinointiviestintään keskittyvä kasvumarkkinointitoimisto ja osa A-lehdet-konsernia. Generon liikevaihto oli viime vuonna 5 miljoonaa euroa.