A-lehtien myyntiedustuksessa aloittavat kokki ja ruokakirjailija Hanna Gullichsen, Annin Uunissa -kanavien leivontakirjailija Anni Paakkunainen, huippukokki Henrik Rehbinder, hyvinvointivalmentaja Hilla Stenlund sekä Ruuhkavuosirakkautta-podcastin Heta Kärki ja Krista Pohjanlehto.

Vaikuttajaverkoston uusimmat vahvistukset tavoittavat laajasti ruoasta, hyvinvoinnista ja hyvästä arjesta kiinnostuneet yleisöt kanavissaan.

Muun muassa avokadopastan kehittäjänä tunnettu Gullichsen on myös aktiivinen sosiaalisen median vaikuttaja. Arkiruoan puolesta puhuva Gullichsen kertoo, että hänen missionaan on saada koko Suomi syömään hyvin.

”Olen todella tarkka siitä, kenen kanssa lyön hynttyyt yhteen. Nyt kävi sillä tavalla hyvin, että keskusteltuamme löysimme yhteiset tavoitteet ja jatkamme matkaa yhdessä”, Gullichsen kommentoi yhteistyötä.

Hän kertoo odottavansa innolla syksyä ja uusia mahdollisuuksia vaikuttajamarkkinoinnin saralla.

”A-lehdillä on hyvät arvot, vahva osaaminen ja he tavoittavat eri julkaisujen kautta laajan yleisön. Nyt alkavan yhteistyömme ansiosta pääsen viemään ruuanlaiton ilosanomaa yhä useimpiin koteihin”, Gullichsen toteaa tiedotteessa.

A-lehtien natiivi- ja vaikuttajamarkkinoinnin tiimin vetäjän Mervi Rantakarin mukaan A-lehtien uudet ruokavaikuttajat ovat alansa huippuja ja heidän edustamisensa on yritykselle ilo.

”Myös kokonaisvaltainen mielen ja kehon hyvinvointi sekä hyvä arki ovat nousseet yhä tärkeämmiksi asioiksi poikkeuksellisessa maailmantilanteessa, ja uusien vaikuttajiemme myötä voimme vahvistaa ihmisten innostamista ja kannustamista näissä aihepiireissä. Uusien vaikuttajien myötä pystymme palvelemaan myös mainostajia entistä paremmin”, Rantakari sanoo.

A-lehtien vaikuttajaverkostoon kuulu yli 50 vaikuttajaa, jotka tavoittavat laajasti eri lifestyle-aiheista kiinnostuneet yleisöt kanavissaan. Joukossa on muiden muassa pitkän linjan someammattilaisia, tunnettuja artisteja sekä suosittuja e-urheilijoita ja pelaajia.