Tapahtumat

Ville Perttula 10.8. 10:33 päivitetty 10.8. 16:02

Hartwall valoi betonisen lonkerokylän Flow'n festivaalialueelle – juomayhtiö tavoittaa tapahtuman kautta "edelläkävijäjengiä"

Hartwall

Hartwall on Flow'n pääyhteistyökumppanina nyt neljättä kertaa.

Jos satut kutsumaan Hartwallin Original Long Drinkiä eli lonkeroa "betoniksi", saatat nauttia juomayhtiön Flow-festivaalille rakentamasta "betonikylästä".

Juomayhtiö on rakentanut tapahtumaan lonkerobaarin, jossa iso osa asioista on tehty betonista.

"Tämä vuosi on ollut historiallinen alkoholilain muutoksen vuoksi. Siksi teimme Flow'hun betonikylän, jonka idea on tulee kansan lonkerolle keksimästä lempinimestä eli betonista", Hartwallin markkinointipäällikkö Eeva Ignatius kertoo M&M:lle.

Hatwallin rakennuttamalta baarialueelta löytyy lonkerobrändätty betoniauto ja betoninen pingispöytä. Lisäksi kylään on rakennettu julkkisten signeeraamista betonilaatoista tehty Walk of Grey -polku. Laatoista voi bongata Flow’n artistien ja julkisuuden henkilöiden nimiä.

Festarikävijä voi löytää polulta muun muassa Kimi Räikkösen, Tuukka Raskin, Markus Kettererin ja Vilma Bergenheimin laatat.

Kuva: Hartwall

 

Walk of Greyn tähdin koristellut betonilaatat ovat saaneet inspiraationsa Hollywoodin Walk of Famesta. Toisin kuin Hollywoodissa, Walk of Greylla jokainen on saanut halutessaan itse tehdä ja signeerata oman laattansa.

Ignatius kertoo, että Hartwall tavoittaa Flow-festavaalin kautta "edelläkävijöitä". Hartwall on Flow'n pääyhteistyökumppanina nyt neljättä kertaa.

"Flow'hun tulee edelläkävijäjengiä. Meillä on joka Flow'ssa uusi teema ja on hienoa, että tavoitamme tämän jengin tapahtuman kautta. Totta kai tässä on mahdollisuus tarjota kuluttajille elämyksiä, kuten nyt tämän betonikylän muodossa."

Betonikylä toteutettiin yhteistyössä markkinointitoimisto Lataamon kanssa.


Korjaus 10.8.2018 Lataamo on korjattu markkinointitoimistoksi.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö