Renny Harlinin ohjaaman spotin netti­ensiesitysaikaa mainostettiin Helsingin Sanomien etusivulla ja mainos esitettiin kutsuvieraille ennakkoon. Lonkeroa muistuttava 15,5-prosenttinen juoma on miedompiin keskittyvälle panimoyhtiölle oudohko aluevaltaus. Kampanjaa ovat olleet tekemässä Bob the Robot, Miltton, Cocoa, Dagmar, Tulos Helsinki ja Lataamo.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön