Yhteistyöt

M&M 28.4.2014 11:48 päivitetty 4.2.2016 09:33

Hasan & Partners kokkaa Keittiömaailman kanssa

Iskun myymälöihin laajeneva Keittiömaailma aloitti yhteistyön Hasan & Partnersin kanssa.

Mainostoimisto Hasan & Partners on aloittanut yhteistyön Keittiömaailman kanssa. Yhteistyö käynnistyi Keittiömaailma-brändin konseptoinnilla, visuaalisen identiteetin kirkastamisella sekä markkinointiviestinnän suunnittelulla.

Keittiömaailman keittiöbrändejä ovat A la Carte, Parma ja Petra. Taustalla on keittiövalmistaja Novart Oy, joka kuuluu kansainväliseen Nobia-konserniin.

Keittiömaailma nousee Iskun keittiöbrändiksi tämän vuoden aikana. Keittiömaailman jakelutie laajenee olemassa olevien 17 myymälän lisäksi runsaaseen 20 Iskun toimipisteeseen. Vuoden lopussa Keittiömaailma-myymälöitä on lähes 40.

"Koska tavoitteenamme on nostaa Keittiömaailma vuoteen 2016 mennessä tunnetuimmaksi keittiöiden ostokanavaksi, halusimme kumppaniksemme sellaisen, joka omaa kyvyn synnyttää tuloksellista markkinointiviestintää ja jolla on vahva retail-osaaminen", kertoo Novart Oy:n toimitusjohtaja Erkka Lumme yhteistyöstä.

Hasan & Partnersin Keittiömaailma-tiimissä ovat luova johtaja Mikael Nemeschansky, asiakkuusjohtaja Markku Mäenpää, suunnittelijat Timo Iivari ja Riku Eteläkoski, graafikko Tarja Sinkkonen sekä projektipäällikkö Mikko Rosvall.