Nimitykset

M&M 20.6.2017 12:26

Hasan & Partners nappasi konkarin operatiiviseen johtoon

Ville Lahti / Hasan Motion
Matti Cornér siirtyy Hasan & Partnersin operatiiviseen johtoon.

Toimistokentällä pitkän uran tehnyt Matti Cornér on liittynyt vahvistamaan Hasan & Partnersin operatiivista johtoa. Hän aloitti Hasanilla toukokuussa.

Hasanilla Matti Cornérin työtehtäviin kuuluu liiketoiminnan operatiivinen johtaminen, jonka kautta pyritään vahvistamaan liiketoiminnan kehitystä kansainvälisemmälle tasolle.

Cornèr on toiminut alalla pari vuosikymmentä, ja kokemusta hänellä on useasta mediatoimistosta, kuten Caratista ja Vizeumista. Viimeisimpänä työpaikkanaan ennen Hasanille siirtymistä hän toimi operatiivisena johtajana ja johtoryhmän jäsenenä OMD Finlandissa. Aiemmat työtehtävät ovat liittyneet digitaalisiin liiketoimintamalleihin ja verkkomedian tuoteistuksiin.

"Hasan oli tuttu yhteisten asiakkuuksien kautta, ja aiemmin jo seurasin hasanin toimia aktiivisesti ja mielenkiinnolla. Aloitin Hasanilla erittäin suurella innostuksella, tosin hieman jännitin uuteen työyhteisöön saapumista. Jännitys laukesi kuitenkin hyvin nopeasti; on kuin kotiin olisi tullut, niin hieno ja ystävällinen vastaanotto on talossa ollut. Minusta tuntuukin siltä, että olisin ollut täällä jo pidemmänkin aikaa", Cornér kertoo.

Hasan & Partnersin toimitusjohtaja Panu Nordlund arvioi Hasanin julkaisemassa tiedotteessa, että Cornèrilla on vankka kokemus strategisesta suunnittelusta.

"Olen iloinen saadessani Matin strategisen ja analyyttisen osaamisen toimistomme ja asiakkaidemme käyttöön. Operatiivisen johtajuuden lisäksi Matti liittyy joukkoomme vahvistamaan asiakkuusjohtoa", sanoo Nordlund.

Toimistokentän lisäksi Cornér on työskennellyt aiemmin median parissa. Hän on muun muassa vastannut Talentumissa digitaalisista liiketoimintamalleista ja verkkomediamyynnin tuotteistamisesta sekä kehittänyt Suomi24-verkkomediaa Allerilla.

Brändit

23.02.2018 13:39

Nokia nousee tuhkasta: Brändiarvo kasvoi 71 prosenttia

Tuore raportti julistaa Nokian maailman nopeiten kasvavaksi brändiksi teleliikenteen infrastruktuuriin erikoistuneissa yrityksissä. Elisa ja DNA ylsivät 300 arvokkaimman teleoperaattoribrändin joukkoon.

Kommentti

23.02.2018 09:52

Toimisto, mitä oikein teet?

Jos potentiaaliset asiakkaat eivät tiedä, mitä ne markkinointi-, viestintä-, media- tai digitoimistolta voivat ostaa, heistä ei koskaan tule asiakkaita.