brändit

M&M 24.9.2015 09:43 päivitetty 4.2.2016 11:01

Hasan & Partners uudisti Erioilin brändin aistikkaammaksi

Kiilto

KiiltoCleanin valmistama Erioil-tuoteperhe saa uuden nimen ja ilmeen.

Kosmetiikkabrändi Erioil saa uuden nimen ja on nyt AistiErioil. Nimenvaihdoksen myötä tuotesarjan pakkaukset uudistuvat.

Brändin uudistuksen on toteuttanut mainostoimisto Hasan & Partners.

Tuotteiden halutaan puhuttelevan "hyväntuulisia, elämänmyönteisiä naisia", kertoo Kiiltocleanin markkinointipäällikkö Merja Luostarinen M&M:lle.

Uusi nimi valikoitui kuluttajatutkimuksen perusteella, jossa nimen suomalaisuus nousi vahvuudeksi.

"Brändiuudistuksessa tavoitteenamme on rakentaa klassikko-Erioilin vahvuuksien päälle entistä vetoavampi ja kohderyhmän paremmin tavoittava brändi, joten ajan myötä Erioil saattaa poistua nimestä", Luostarinen kertoo.

Uusi ulkoasu on jo nähtävissä verkkosivuilla, ja uuden ilmeen mukaisia pakkauksia on jo myynnissä. Mainontaan ilme päivittyy loka-marraskuussa, ja tulevassa kampanjassa käytetään sekä printtiä että digitaalista mediaa.

AistiErioil kuuluu puhdistus- ja hygieniatuotteita valmistavan KiiltoCleanin tuotteisiin.

Artikkelia muokattu 24. syyskuuta 15:02: Juttuun lisätty markkinointipäälliköltä saatuja lisätietoja.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö