Uuden toimipisteen myötävaikutuksella C2 on jo saanut uusia asiakkuuksia kuten Terveystalo ja Kauppakeskus REDI.

Uusiin, pääkaupunkiseudulle painottuviin asiakkaisiin lukeutuvat myös Asianajotoimisto Merilampi sekä startupyrityksiä kosmetiikan ja sovelluskehityksen alalta.

C2 sai Helsingin toimistolleen kokeneen suunnittelutiimin, kun Dynamo & Sonin kantaviin voimiin lukeutuneet AD Ripa Hankaniemi ja copywriter Pasi Janhunen lähtivät käynnistämään C2:n toimintaa pääkaupunkiseudulla.

Terveystalon mainonnan nykyinen linja on tiimin käsialaa.

”Tuttu luottotiimimme siirtyi C2:een ja me päätimme seurata. Olemme hyvin tyytyväisiä päätökseemme”, Terveystalon markkinointijohtaja Tiina Marttinen kertoo tiedotteessa.

Uusi asiakkuus on myös Kalasatamassa sijaitseva Kauppakeskus REDI, jonka asioita toimisto edistää sekä Helsingistä että Vaasasta käsin. Mukana on vahvasti myös C2 Helsingin aloituskokoonpanon kolmas jäsen, digitaalisten sisältöjen tuottaja Roope Siltala.

”Saimme Helsinkiin huipputiimin ja pystyimme aloittamaan heti täydellä teholla mielenkiintoisten asiakkaiden kanssa”, C2:n hallituksen puheenjohtaja Tuukka Turunen kertoi M&M:lle helmikuun lopulla.

Koronatilanteen vuoksi myös C2 etäilee ahkerasti. Ajatteluun tämä ei onneksi vaikuta. Toimitusjohtaja Milla Monolan mukaan toimiston väki on lisäksi jo tottunut tekemään sujuvaa yhteistyötä eri toimipisteiden kesken.

Vuodenvaihteessa C2:n hallitus vahvistui, kun mukaan lähtivät konsulttitoimisto Kotoban toimitusjohtaja Jukka Hakala sekä Vaasan yliopiston professori Marko Kohtamäki.

Vuonna 2018 C2:n liikevaihto oli 1,5 miljoonaa euroa, myyntikate noin miljoona euroa sekä tulos noin 100 000 euroa. Vuoden 2019 tilinpäätös ei ole vielä valmistunut.