24 tunnin pyöräily sponsorivetimissä ravintolan näyteikkunassa, Tokmannin ämpäreissä lahjoituksia, lahjakortteja vähävaraisille perheille, sairaan lapsen viimeisen toiveen täyttäminen New Yorkin matkalla Finnairin sponsoroimana, Mehiläiseltä ilmaiseksi lääkärikäyntejä ja tutkimuksia köyhille lapsille, Suomi Popin kuuntelijoiden kutomia villasukkia sairaille lapsille, Sodexon ja Brother Christmasin jouluillallinen lapsiperheille… Tempauksien lista on pitkä. Sadat yritykset valitsivat Brother Christmasin yhteiskuntavastuutyönsä välittäjäksi vielä muutama vuosi sitten. Kaikkea ryyditti median positiivinen huomio. ”Nykyajan Robin Hood tekee hyvää yritysten piikkiin”, otsikoi muun muassa Kirkko ja kaupunki vuonna 2016.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön