Markkinointi&Mainonnan ja Re:Median järjestämän Grand One -digimediakilpailun pääpalkinnon Grand Prix¿n sai eilen mainoselokuva "Hirviöt" (kuvassa), jonka Havas Worldwide ja Grillifilms olivat tehneet A-klinikkasäätiölle.

Grand Prix'n valitsi Fazerin online-dialogijohtaja, Grand Onen päätuomari Kati Sulin. Sulinin mukaan "Hirviöt" vakuutti tuloksellisuudellaan sekä vahvasti tunteisiin vetoavalla luovalla idealla.

Suosituimman kisakategorian eli Parhaan kuluttajakampanjan voitto meni Bob Helsingin suunnittelemalle "Saunalahti Kristalille".

Uutuuskategorian Parhaan integroidun kampanjan voiton nappasi Hasan & Partnersin DNA:lle suunnittelema "Elämä hankalaa, DNA helpottaa". Hasan & Partners pokkasi myös Vuoden yritys -tittelin.

Grand One -gaalassa jaettiin yhteensä lähes 40 palkintoa. Toimistoista eniten menestystä keräsivät viisi visiittiä lavalle tehneet SEK & Grey sekä TBWA\Helsinki.

Isojen toimistojen vanavedessä menestystä haalivat Robot ja Byroo. Robotin MTV3:lle suunnittelema "Viidakon Tähtöset" keräsi kolme kunniamainintaa. n

M&M