Kapanjat

Maarit Alkula 24.5. 16:44

Honor-uutuuden kampanja jätettiin odottamaan Huawein tilanteen selkiytymistä

Jerome Favre / EPA

Honorin tällä viikolla julkistettua uutuuspuhelinta varten oli kampanja valmiina, mutta se päätettiin jättää odottamaan Googlen ja Huawein välisen tilanteen etenemistä.

Huawein Suomen ja Baltian yhteiskuntasuhde- ja viestintäjohtaja Hennariikka Andersson kertoo M&M:lle, että tällä viikolla julkistetun Honor 20 -älypuhelinmallin markkinointi päätettiin jättää odottamaan Googlen ja Huawein välisen tilanteen selkiytymistä. Kiinalaisen Huawein asemaa on horjuttanut Googlen päätös lopettaa yhteistyö sen kanssa.

Honor on Huaweille kuuluva brändi.

”Honor 20 on meille tärkeä tuote, ja olisimme mielellämme edenneet isostikin sen kanssa. Nyt globaali tilanne on niin epäselvä, että olemme päättäneet jäädä katsomaan, miten se etenee. Tilanne elää koko ajan”, Andersson sanoo.

”Odotimme kovasti, että pääsisimme tekemään hienoja kampanjoita Honor 20:n tiimoilta, mutta nyt valitettavasti joudumme odottamaan.”

Jo käynnissä olevat Huawein kampanjat jatkuvat normaalisti.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö