Peliyhtiö Betssonin Suomessa lanseeraama kampanja "Holhous- ja vapaudenrajoitusvirasto HOURA:n" Yksi kansa - yksi vaihtoehto on valittu pelialan mainoskilpailu European Gaming Reviewn shortlistalle.

Kategoriassa Vuoden paras Offline kampanja ehdolla oleva kampanja esittelee tilannetta, jossa rahapelien lisäksi muitakin elämänaloja valjastettaisiin väärin perustein monopolien valtaan.

European Gaming Review valitsi Betssonin suomalaisen kampanjan finaaliin sen ajatuksia herättävän graafisen näyttävyyden sekä monopoliyhtiöiden sivuilta kerätyn materiaalin innovatiivisen käytön takia.

Kampanjan luovasta suunnittelusta ja toteutuksista vastasi helsinkiläinen suunnittelu- ja tuotantoyhtiö Kuubi Productions. Mainonnan suunnittelu ja copy on Kuubin toimitusjohtaja Jani Halme en, tuottaja Sanna Ylimäisen ja Betssonin viestintäjohtaja Patrik Strang in käsialaa. Graafisesta suunnittelusta ja toteutuksesta vastasivat Mika Pryl, Mika Orasmaa ja Juha Orasmaa.

Euroopan parhaat mainoskampanjat palkitaan EGR:n 800 hengen gaalatilaisuudessa Lontoossa marraskuun 30. päivä.