Huawein uutta Watch GT 2 -älykelloa esittelevä lehdistötilaisuus alkaa sillä, että markkinointi- ja viestintäjohtaja Elina Takala pyytää käyttämään sosiaalisessa mediassa tiettyjä Huawein hashtageja. Sitten vuoron saa tilaisuuden juontaja Marja Hintikka. Hintikka on yksi Huawein kanssa yhteistyötä tekevistä vaikuttajista, ja heillä on yhtiön tuotteiden markkinoinnissa merkittävä rooli.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan veloituksetta. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön